Ilgalaikėje „Homanit“ grupės Rytų Europos strategijoje numatyta Lietuvoje, Pagiriuose, įsteigti klientų aptarnavimo centrą.
Pagrindinės jo funkcijos:
- kasdienis darbas su klientais Lietuvoje, Lenkijoje, Baltarusijoje, Rusijoje;
- užsakymų valdymas bei paskirstymas grupės įmonėms;
- gamybos planų sudarymas bei priežiūra;
- IT departamento Vokietijoje funkcijų perėmimas;
- „Homanit“ pramonės parko vystymas bei potencialių investuotojų pritraukimas.
Klientų aptarnavimo centras užtikrins sklandžią grupės plėtrą, leis išlaikyti aukščiausią aptarnavimo kokybę bei sustiprins komunikavimą su klientais ir partneriais.
Šalia klientų aptarnavimo centro numatyta pastatyti sandėlį, skirtą ilgalaikiam techninės įrangos saugojimui. Atsižvelgiant į aplinkybes, įranga galės būti naudojama būsimos gamyklos teritorijoje arba perkeliama į kaimyninių šalių gamybos cechus.
Artimiausiu metu planuojama kreiptis į Vilniaus rajono savivaldybę administracinių patalpų ir sandėlio projektinių pasiūlymų įvertinimui bei viešam svarstymui.